alyasevgi kizlar 31+5 gunluk hamileyim dr.gitsem 32 haftalik iznine ayrikmak istiyorum nesen ayirirmi yoksa tam 32+0dami gitmem lazim
elvan65_f Ben 32. Haftada doğum izni verildiğini bilmiyordum biraz geç kaldım 33 ye verdiler o kadar ısrar ettim