serpil1baby Kızlar ben şampuan pişik kremi yağına kadar mustela markası aldım çok araştırdım en iyi yorum hemen hemen bu ürünle ilgiliydi. Kullananlar memnunmusunuz acaba??
Binnur-cam serpil1baby bende alıp almamakta kararsızım bekliyim şurada kullananların yorumunu merak ediyorum 😊
Azra41 serpil1baby kullanmadan bilemezsin kuzum .. 3 ay 7 günlük bir anne olarak yazıyorum buraya marka vermicem en pahalı pişik kremi aldigim halde bebeğimin poposu çok kötü olmuştu .. Deneye deneye ogreniceksin artık 🤷
Bguzeel serpil1baby ben memnunum şükür pişik gibi bişey yaşamadım. Hoş pişik bezden tutun ıslak mendile kadar herşeyle alakalı ama biraz kızarık olsa kremini sürünce alıyo kızarıklığını. Ama tabi her bebeğin cildi teni aynı değil. Ama ben memnunum 🥰 Bana da ablam önermişti oda mennundu. Sen
annesiiiii serpil1baby mustela dan ziyade minoris çok öneliyor birde sudocrem bende araştırıyorum hala
serpil1baby annesiiiii evet oda çok beğenilen bir marka. Musteladan memnun kalamazsam onuda denerim artık👌🏻
MinikooMom annesiiiii Sudocremin içeriği Kesinlikle Temiz Değil Zararlı Lütfen kullanmayın içeriklerini iyi araştırın.
Ozlemiskndr serpil1baby mustela ve sebamedin içeriği değişmiş internetten araştırdım babyme nınki i aldım temiz içerkli
alya00 serpil1baby pişik kremi olarak minoris aldım. Bebek yağı ve nemlendirici olarak mustela tercih ettim :)
Merve201119 serpil1baby sampuan ve bebe yağını mustela kullanıyorum çok memnunum pisik kreminide dogdugunda kullandım sonrs başka marka aldım diğer iki cocugumdada bu markayı kullanmıştım 1 yaşına kadar memnunum ben
H_a03 Kızıma doğduğundan beri kremini yağını şampuanını kullanıyorum çok memnunum pul pul dökülme oluyordu şükür bu şampuanla hiç bi sorunumuz olmadı hemde içerik temiz