Canan-_16 yurt disinda yasiyorum burda ssvd asiri derecede normal yani sezeryan dogumunuzdan 1 sene gectikten sonra normal dogura bilirsiniz oyle asiri dikkatli falanda olmaniz gerekmiyor surekli kontrol altinda olmanizda 22 yasimda ilk evladimi sezeryan la kucagima aldim 23 yasimda hamile kaldim 24 de ikinci evladimi normall dogumla kucagima aldim