Hamileliğimde yaşamadığım kadar çok yaşıyorum bugün. Normal mi arkadaşlar?
37+1 de kontrolüm var. Geçen hafta sancı yoktu her şey yolundaydı. Ama tabi kalça bacak kuyruksokumu vajina kasık ağrılarım oluyor. Özellikle de akşam başlayan gece devam edip uyutmayan. Magnezyum bana mısın demiyor.
Şimdi de ara ara kasıklarım ağrıo hafif geçiyor çok hafif belim ağrıo gecio ama beni düşündüren bebeğin toplanması :/