Saniyebag Kızlar ikinci sezaryenim olacak öncekini devlette yapmıştım kalp atışı olmadığı İçin acil sezaryene alınmıştım ve bayıltmadan sonda takıldı berbattı 😠 planlı sezaryende nasıl oluyor bilgisi olan var mı?
alya00 Saniyebag spinal anestezi yapıldıktan sonra takılıyor diye biliyorum henüz tecrübem yok daha iyi bilen anneler vardır :)
zu98yb Saniyebag spinal anestezi ile yapilacaksa uyustuktan sonra, genel anestezi ile yapilacaksa uyusmadan takiyorlar canim
Burcu2816 Saniyebag 10 yıl önce özelde sezeryan oldum spinal ve uyusmadan odamda takıldı. Hiç acı hissetmedim bunları düşünüp kendinizi korkutmayin derin nefes alın zaten hissedilmiyor.
Mckeymouse Saniyebag ben spinal oldm ama sontayı daha oda dayken takıyorlar zaten ameliyathanye gitmeden
Kalemm 4 gün önce planlanmış şekilde sezeryan oldum anestezi yapılmadan sondayi taktılar herhalde genel olarak anestezi yapılmadan sondayi takıyorlar