mylittlebabym içime doğmuş gibi bugün bu platforma girmem.. İyiyim elhamdülillah. Çok teşekkür ederim sorduğun için. Deprem bölgesindeydim, Ailemin yanına geldim oğlumla birlikte. Evimizin tadilata ihtiyacı var, eşim halledecek. Çok şükür taşıyıcı sistemlerimiz iyi durumdaymis. Duvarlarimiz falan çatladı sıva boya döküldü hep. Neler düşündük bir bilsen o deprem anında yavrumuz kucagimizda. Evimiz 12 katlıydı. O sarsıntınin şiddetinden ve çıkan seslerden sonra yıkılacak sandık. O anları rabbim kimseye yaşatmasın. Depremden sağ çıkan herkese gecmis olsun. Kaybı olanlara rabbim sabırlar versin.