35+1 deyim doktorum hersey normal sen ne istersen onu yapacağız dedi,eğer sezeryan olursa diye gün bile verdi ama ben normalden çok korkuyorum, eşimle hergun tartışıyoruz o ısrarla normal ol diyor ama sancıyı çekecek o değil benim, normal de prenses doğum diyorlar, cogu kişi sezeryan olunca süt bile gelmiyor diyorlar cok kararsızım, keyfi sezeryan olmak sanki bencillik korkaklık gibi geliyor, eşimden dolayı böyle düşünüyorum belki de, sizce ne yapıyım istihareye mi yatsam