Melisasak145 ben orda yaptım ama 2019 yılında.Ozaman için çok çok güzeldi.Kendi takipli olduğum doktor değilde nöbetçi olan başka bir doktora denk gelmiştim,doğum olarak güzeldi memnundum ama dermoid kistim vardı epeyde büyüktü alınmasını istediğim halde o doktor almamıştı ama doğum sonrasında da güzel geçti.Ozel odada kalmıştım eşim neredeyse bütün gün yanımda idi,güzeldi,şimdi 2.ci hamileliğim ama şehir hastanesini aska düşünmüyorum