poncikanne53 37+6 dayım bebek hala dönmedi 20 Şubat sezeryana gün verdi doktorum Malasef sigara kullanıyorum ameliyata girmeden önce neler yapmam gerekiyor bana bilgi verir misiniz
Maya2022 poncikanne53 kaç tane günde içiyorsun söylemen gerekiyor ona göre narkoz veriliyor çünkü sigara içenlerin vücudu narkoz birqz zor tutuyorum uyuşmuyor vucud
s100516 poncikanne53 1 gün önceden itibaren sigara içmiceksiniz aç gidiceksiniz yani benm ilk doğumum bu şekildeydi, ben kontrole diye kahvaltı yapıpta gitmiştim doğuma alıcak oldu beni bu yüzden 5 6 saat bekletmişti
poncikanne53 EmineDefneGokce dönmesini bekliycez de sancılarım arttı 39 girmiş olucam 20 de korkuyorum suyum gelir diye sancılar yoğun
Nrcndmr Instagramda Simge Duman isminde bir pilates egitmeni var , aynı zamanda youtube da videolar yüklüyor . Son haftalar için yararlı egzersiz videolarını görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. Bir göz atın isterseniz , belki bu sayede bebeginiz de döner 🙏
alangoya_ poncikanne53 canım gece 12 den sonra yemek su yasak sadece başka birşey yapma. Sigara bende kullanıyordum hastaneye giderken bi tane içtim gittim bir sıkıntı olmadı. Doğum sonrasında sigara içmemelisin ama öksürük hapşuruk işte burun temizlemek sigara içmek falan dikişleri çok zorluyor.
Azra41 poncikanne53 doktorum 10 da gel sabah demişti yanlış olmasın gece 3 TE kes yemegi demişti galiba en son ben gece 12 de bitane sonkes sigara içmiştim 😁
Azra41 poncikanne53 tabiki hayır kuzum çünkü emziriyorum 3 ay 8 günlük bebişim .. süte geçtiği için nikotin kullanmiyorum
Lazz61 poncikanne53 kuzum ben de sigara içiyorum 3. Sezeryan olacak diğerlerinde asla içmedim bu gebelik bayağ üzümlü falandı. Ben diğerlerinde genel anestezi almıştım sigara kullanmasaydım yine öyle yapardım ama şimdi spinal yada epidural istiyorum devlete gidiyorum ki anestezi uzmanı da bu şekilde uygun görecektir diğer türlü balgam vs sıkıntı olur.
Lazz61 poncikanne53 yok kuzum kötü örnek olmasın ama çevremde bu şekilde olanlar var hiç bir sıkıntı olmadı hamdolsun. Keşke içmesek zıkkımı da bunları da yaşamasak ama işte nedenler sebebler
Tugbis567 poncikanne53 yemek yememelisin kesinlikle ben yemek yemedim hic midem bulanmadı sakin sakin ameliyatin bitmesini bekledim son dikiste artık vucut kaldirmadi uykum geldi uyumusum. Bende sigara kullanıyorum
Tugbis567 poncikanne53 Ve ayrica bise hissetmen mumkun degil cunku sen uyustun mu diye kontrol ediyokar kesinlikle baslamiyolar uyusmadan ve benim kadar sigara icen yoktur emin ol o ilaca vucut dayanir mi uyusmamak imkansiz