Dün gece yatmadan önce aşırı hareketliydi tekmeliyordu sabah kalktım hareket yok karnıma vuruyorum bastırıyorum toplanma gibi sertleşiyor ama vurması yok sabah 10 da kalktım o zamandır beridir kendisi vurmadı ben dokunduğumda bile vurma yok sadece sertleşiyor sonra yumuşuyor normalmi bu doktorumu aramam gerekirmi? Birde kalp hastası bebeğim iyice endişeleniyorum