Arkadaşlar merhaba. Öncelikle çokk zor bir dönemden geçiyoruz ülke olarak hepimizin psikolojisi alt üst durumda gece uykularımız tamamen yok olmuş durumda Rabbim tüm depremzedelere yardım etsin inşallah. Ölenlere rahmet kalanlara da sabır diliyorum.
33 haftalık gebeyim bebeğimin kalbinin sağ kapakçığında genişlik yani yetmezlik var gibi göründüğü için bizi çapaya yönlendirdiler 2 ayrı doktor baktı salı günü de doçent doktor bakacak çarşamba günü de heyet toplanacak sonucu açıklayacaklar ve benim çapada doğum yapmam gerekecek çapada doğum yapanlar varmı aranızda nasıl ilgileri, temizliği, ortamı tam bebeğimin rahatsızlığını öğrendim ardından deprem haberleri beynim artık hiçbirşey almıyor bilgisi olan var ise yazarsanız sevinirim.