Bizim de ikili teste gittiğimizde 10 haftalıkken kıza benziyor ama kesin değil ona göre hareket etmeyin dedi doktorumuz. Daha sonra 3 lü tarama testine gittiğimizde de 14 haftalıktı sanırım o zaman kesin kız, niye kesin diyorum çünkü yumurtalıklarını dahi gördüm annesi dedi