Hanımlar selam bugün kontrolümüz vardı 40+2 deyiz bebiş 4 kilo olmuş doktorumuz perşembeye kadar bekleriz olmazsa suni sancıyla başlatacağız dedi 4 kilo bir bebek normal doğuma dair bir belirti yok ilk doğum olduğu için kesi dikiş olmadan zor dedi bebiş iri dedi korkuyorumda açıkcası genital bölgemde çok deforme olsun istemiyorum beni yanlış anlamayın kakasını yapabilir daha fazla bekleyemeyiz dedi sizce riske atmayıp sezeryan mı olayım normali zorlayayım mı bilemiyorum eşimde sezeryan taraftarı🤦🏻♀️