Birmelekgibi Kızlar 23 haftalık hamileyim karnımda ara ara alttan sancı giriyor belimede aynı şekilde normal mi
Eceklc_13 Birmelekgibi bende sancı vardı doktorum açılmam olmaması için magnezyum verdi günde 2 defa içiyorum sancımı alıyor sende istersen soda iç oda iyi geliyor Adapazarı diye bir marka var onun minerali yüksek ben ondan tüketiyorum
Birmelekgibi Mrvctn bide deprem bölgesindeyiz sürekli arabada otur otur Onunda etkisi vardır illaki korkuyor insan ister istemez