Allah’a analı babalı büyütsün Benimde ikinci doğumum olacak, ilki suni sancı ile çok uzun süren çok zor bir dogumdu , bu dogumumda sancimi evde çekmek istiyorum 39+2 deyim öyle ara ara belimi yoklayan ağrılar harici biseyim yok , dogumunuzu kolaylaştıracak şeyler yaptınız mı yoksa sadece günlük hayatınıza devam mı ettiniz , bende bu ülkedeki durumlar vs artık hiç birşey yapmasım gelmiyor .