Selam anneler bende doğum yaptım ayın 6 sında kontrol için hastaneye gittim doktor suyumun fazla olduğunu bir parmak da açıklık olduğunu söyleyip yatış verdi saat 10 da yatış yapıldı çok heyecanlanmıştım eşimde yanımdaydı 🥰o benden daha heyecanlıydı tabi bide ilk çocuk olunca nasıl doğacak nasıl ilerleyecek durum derken falan . İşte sonra beni yukarı aldılar kıyafetlerimi değişip doğum elbiselerinden giyindim nst ye bağlandı içeri alındım ebe gelip suni sancı taktı meğerse en şiddetli olandan verilmiş haberim yok bemde daha şiddetli olursa nasıl dayancam diyordum tabibyavas yavaş sancılar gelmeye başladı açıklık 2 3 5 derken baktık olmuyor saat gece 11 12 oldu ebe beni muayene odasına aldılar suyumu patlattı suniyi alıp artık kendi sancı na birakacaz dediler suyum o kadar fazlaydiyki her hareket ettiğimde hala gelmeye devam ediyordu gerçekten artık dayanilmaz ve her dakkada bir gelmeye başladı sancım plates topuna çıktım aynı anda nst bağlıydı hep takip edildi ve beklenen an gelmişti acilmam tam oldu ebeler toplandı başıma dedim tamam sonuna geldim 😂 ebe dedi bize yardımcı olursan hemen dogurursun dedi sonra doktor geldi doktorum o kadar anlayisliydi ki çok şükür bana kabız olmuş sunda ikiniyirsun gibi ıkın dedi sancın gelince bir iki ikinmada pek beceremedim ama üçüncüde öyle bir ıkındım mi ve doktorunmun karnıma baskı yapmasıyla bebeğim dünyaya geldi ☺️ o anda öyle bir rahatlama geldi ki sesli bir şekilde Yarabbi şükürler olsun diye bağırdım 😂tabi şöyle dikiş sırası geldi ilk başta ağrıyı hissettim ama sonra uyuştu beni ve bebeğimi odaya aldılar ama üşümeye ve titremeye başladım dayanılmaz bir şekilde tahlil yapıldı falan sonra 2 torba kan verildi bide beyaz kan baya kan kaybı olmuştu bende sabah 10 da başlayan sancım gece ayın 7 sinde yani 1 40 da bitti şuan evdeyim çok şükür idare eder bebeğimde bende iyiyiz Rabbim tüm bekleyenlere sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 🤲 dikislerimden ağrılarım var ama ilaçlarımı içtikçe daha iyi oluyorum 🥰