Tubaayilmzxx Tubaayilmzxx yeni doğan bebek kıyafetleri hangi program ve kaç derecede yıkanırz önerebilir misiniz ????
Nilsss1907 Tubaayilmzxx Ben 30 derecede narin yıkamada yıkadım. Renkli beyaz açık renkli diye ayırmıştım.
2022bebeki Tubaayilmzxx Hassas programda olmali attığınız görsele göre 30 derecede yikiyor olmali 800 devir
AlmilaninAnnesiii Tubaayilmzxx ekspres 30/15 yazıyor en kısa o sanırım 30 derece 15dakika olması gerekiyor eğer o sekildeyse muhtemelen o dur
Tubaayilmzxx Ozlemiskndr 30 tamam ama hangi program? isitme engelli oldugm icin hangi programda yıkanacgm anlamadm kusura bakmayn