Kızlar merhaba yarın tam 11 haftalık olacagım tup bebek ke gebe kaldım ama içimde hep kalbı durdumu korkusu var halsızlık son Safa’da mıdem bulantım ara ara sızce normlmı 15 kontrolum var evham mı yapıyorum bılmıyorum depremden dolayı cok ama cok üzgünüm ck etkılendım ondanmı böyle düşünüyor um dua beklıyorum lutfen rıca etsem dua edermısınız