Kızlar 37 haftalık hamileyim dün gece sabaha karşı kasıklarımda ve belimde adet gibi ağrıyla uyandım bi süre sonra geçti sonra tekrarlamadı simdi ara ara sızlama gibi hissediyorum doğum belirtisi mi bilen var mıı? Geçen salı doktor kontrolüm de nstde sancılarım çıkmıştı doktorum takip et demişti