Ya arkadaşlar kadın tereddüte düşmüş stres sahibi oldu belli yani yazdıklarından daha fazla kilo yazıp birbirinizi strese sokmayın bence. Bir ara ben de yapmıştım bu hatayı nasıl hissettirdiğini biliyorum. Çok önden gidiyor olması da iyi değil sonuçta bir sürü sorun olabilir şeker, amniyon fazlalığı gibi ama kimse bunu düşünüp üzülmüyor da herkes kilosu az diye üzülüyor. Eğer doktorlar normal diyorsa normaldir. İnanmazsanız başka doktora gidip kendinizi rahatlatın lütfen burda bu konuda rahatlamamız mümkün olmuyor