Merhabalar herkese öncelikle ülkemize büyük geçmiş olsun Rabbim bir daha böyle bir acı yaşatmasın bol bol dua edelim depremzedeler için. 38 hafta 5 günlük hamileyim doktora gittim doktorum takip kartıma 37+2 yazmış sonradan gördüm hangi doğru oluyor acaba henüz her hangi bir doğum belirtim yok