Tugce-12 Kızlar 16 aralık son regl tarihim şuan 8haftalık hamileyim kese var fakat bebek yok ama şöyle bir durum var 3 ocakta test yaptırmıştım beta hcg 0dı yani döllenme ondan sonra olmuş olabilir yani 5buçuk haftalık filanım galiba bebeği görememiş olmak normal mi
Turkanorx11 Tugce-12 gec döllenme 2 hafta falan sonra təkrar ultrasona girin jnsallah görürsünüz bebeyinizi
Tugce-12 Turkanorx11 inşallah çok teşekkür ediyorum çok korktum ama hayırlısı neyse o olsun güzel desteğiniz için Allah razı olsun 🤲🏻🌺
___ozlm___ Hiç endişe etmeyin ben hamile kaldığımda 2 kere gittim 2 hafta aralıkla , kese göründü bebek görülmedi. 3 kez gittiğimde bebeği ve kalp atışını gördü doktor inşallah sağlıkla dünyaya gelir 🙏
Tugce-12 ___ozlm___ peki kaçıncı haftadayken kalp atışı ve bebeği gördünüz Rabbim hakkımızda hayırlısı olanı nasip etsin inşallah çok teşekkür ediyorum desteğiniz için🤲🏻🌺