Fidan18 geç dölenme dedi doktor normalde7+4 olması gerekir ama 5 haftalık şu an dedi haftaya kalp atışınna bakıcak bu durumu yaşayan oldumu acaba ?
Tugce-12 Şimdi doktordan geldim aslında 8haftalığım ama kalp atışı ve bebek yok geç döllenme dedi haftaya gel dedi 5buçuk haftalık filansın dedi çok tedirginim
Fidan18 Tugce-12 var dedi bebek kese görüldü normal dedi herşey sadece geç dölenme olmuş bende adet düzensizliği olduğu için normalmiş
Umut- İki haftaya kadar normal dedi doktor banada benimde bir hafta uyumsuzluk var ama normal dedi ilerleyen zamanlarda net belli olur geç döllenme mi değil mi vajinal muayene bakıldımi
Turkanorx11 Fidan18 gec döllenme olmuş inşallah 1nhafta falan sonra kalp atisini duyacaksiniz.Allah sağ salim kucağınıza almayi nasib etsin İnşallah
Carpedym Fidan18 bende dün kontrole gittim 5 haftalık keseyi gördük sadece doktor 12 13 güne bebeği görürüz dedii