hayallliiim wewell öneririm benim kullandığım model satışta değil şuan ama aynı özellikleri taşıyan herhangi bir marka da olur çünkü hepsinin çok gerekli olduğunu düşünüyorum. Oda ısısı ve nem derecesini gösteren, buhar kademesi olan, sıcak ve soğuk buhar özelliği, ozon özelliği. En önemlisi de ayarlanan neme gelince kendi kapanması ve düştüğü anda tekrar otomatik açılması. İstediğim nem derecesine ayarlayıp istediğim kademeyi de seçtikten sonra bir daha kurcalamama kontrol etmeme gerek kalmıyor. Haznesi büyük olduğu için sürekli değiştirmek zorunda kalmıyorsun. Suyu bittiğinde de uyarı veriyor. Uzaktan kumandası da var ama hiç ihtiyaç duymadım. İsterseniz buhar derecesi yerine saat seçip kademesini ayarlayıp istediğiniz saat veya hiç kapanmadan da çalışmasını sağlayabilirsiniz ama hiç gerek yok çünkü nem verme konusunda yeterliliği çok fazla. Birkaç kere ayarlamayı unutup yattığımda aşırı nemden rahatsız olduğum için uyanıp durumu fark etmiştim 😄