Drsnbyfatma Kızlar öyle çok çay kahve filan aramam ama soğuk çay filan hoşuma gidiyor ve arkasında da maksimum 80 mg kafein içerir yazıyor düzenli içmiyorum tek tük zararı olur mu ki🤔
KlncA Drsnbyfatma soğuk çayın içindeki kafeinden çok şekerin zararı olur. Mümkün olduğunca az tüketmenizi tavsiye ederim