İki hafta once 2 cm açılmam vardı
Geçen hafta nişanım da geldi bu arada
Nişandan sonra akıntılarım yoğunlaştı
Sancım veya suyum gelmediği için beklemedeyiz 40 hafta oldum
Eli kulağındadır artık kolay bir doğum olması için sürecin olabildiğince doğal gelişmesi için bekliyoruz