1fatma_nurr Kızlar anembiyonik gebelik bölümüne giden oldumi böyle bişeyde ne oluyor p.tesi günü doktor oraya gel gun vericez dedi
1fatma_nurr Turkanorx11 11 hafta bebek kalp atışı baya önce durmuş gelişmemiş hiç gün vericekler çok uzun vermiyorlar dimi p.tesi gidicem bende gün vericez dediler geride hemen cikarirlar dimi yatma falan olmaz
Turkanorx11 1fatma_nurr inşallah güzel hakerlər alırsınız. Ben anembirionik gebelik yaşadım amma 10 cü haftada gibi kese bos idi bebek yoktu onun için kürtaj oldum. Belirtilerinjz varmı? Göğüs hassiyeti. Bulanti falan gibi?
1fatma_nurr Dnzglsm_123 en son 6 haftada gittim kalp atışı duymak için o zaman iyiydi kalp atışı vardı büyük ihtimalle bir kaç gün sonra durmuş sadece kese büyümüş bebek öylece kalmış