Arzu3434 bende kararsız kaldım ilk gebeliğimde sütüm çok çok fazlaydı hep taşıyordu kızımçok içmesine rağmen şimdi ikiz olucak inşallah sütüm yeter mi mama alırlarmı hiç bilmiyorum kızım hiçbir mamayı içmiyor du biberon alsam mı almasam mı kararsız kaldım bende