Merhaba arkadaşlar sizden bir ricam olcakti sizlere danışmak istedim daha randevuma var dün akşam birden bire carpintim oldu tansiyonumu ölçtüm 11 e 5 çıktı nabız 128 Nabız yüksek ilk gebeliğimde de carpintilarim oluyordu nabız yüksekliğinden sezeryana alındım tekrar nabzim yüksek ne yapmalıyım daha 20+3 haftalık hamileyim aceba deprem için mi stresliydim üzüntüden mi oldu bilmiyorum