kbrayksel_ benim bebeğimde Temmuz ayına denk geliyor, beyaz body aldım en çok sık sık değiştiriliyor, müslin örtü aldım 4-5 tane neredeyse bütün anneler tavsiye etmiş, emzirirken, uyuturken, banyo yaptırırken her şeyde kullanabilirsiniz. 2’li takım ve bir kaç tane yazlık elbise aldım. (0-3 ay alışverişini çok fazla yapmadım bebek giyemeden büyüyor). İndirim de gördüğüm ve ihtiyacım olacak çoğu şeyi alıyorum şimdi, biberon seti, emzik, saç tarağı, tırnak bakım seti, göğüs pedi, alt açma örtüsü, bebek bezi, ıslak mendil, mama saklama kapları vs.) Ben bunlara indirim de denk geldiğim için aldım nasıl olsa ihtiyaç olacak diye. İhtiyaç ve indirimlere göre alışveriş yapıyorum şimdilik.