Merhabalar arkadaşlar aranızda dış gebelik yaşamış yada bir yakını olmuş olan varmı nasıl anlaşıldı ve süreç nasıl oldu 6 haftalık gebeyim beta hcg değeri olması gerektiği gibi çıkıyor ama kese falan gözükmedi aslında benim daha önceki gebeliklerimde de çok geç göründü ama yinede korku içerisindeyim bilgi verirseniz çok mutlu olurum.