Babyy07 ben hiç zorlanmadı ilk 3 gün yatıp kalkmam zorladı ama canım çok yandı diyemem sadece ilk kalkista canım yandı. Sonra zaten hep yürüdüm. 3 günde yatabildim ama illaki dikkat ediyorsun dikişlere ama pişman olmadım hiç. Yapan Dr da çok önemli bence benim sezaryen kesi yeri küçük mesela bilmiyorum etkisi oldu mu ama bazılarının göbek boyu dikisi var