Smyye_uysl1 normalde nişan oluyor ama elle muayene sonrası lekelenme de olabiliyor. Doktorunuza danışın bence. Benim nişanım doğumdan 3 gün önce ctesi gelmişti ptesi kontrole gittiğimde elle muayene etti akşamına kanamam oldu ve suyum geldi. Suyumun geleceğinide muayene sırasında söylemişti bir gerginlik hissediyorum içerde suyun gelebilir demişti nitekim öylede oldu