17papatya Kızlar hastane kan almadi yaa acil de bakamıyoruz hcg testine diyolar idrardan bakacaklarmış onda da net sonuç çıkmıyo dimk
Minikmucizelere 17papatya kaç gun var adetine canım ben erken gebelik testinde dört gün kala öğrenmiştim Neden kan almadilar acilden yapiliyo böyle şeyler ztn başka nasi olcakmis niye öyle yaptilarki
17papatya Minikmucizelere bizim malum burası böyle hep zorlaya zorlaya almışlardı bu zamana kadar bugün de almadılar
elifkorucu Sağlık ocakları da yapıyor ben orda yaptırmıştım sağlık kabinlerine gidebilirsin onlarda yapıyor
42leyla @17papatya hastaneye gittiğinde ağrılarım var ama hamile olma ihtimalim de var dersen mecburen önce kan tahlili yaparlar sonuç çıkar, direk sadece beta yapmazlar
kubraselcuk 17papatya önce bir rahatsizlik soyleseydiniz sonra zaten gebelik ihtimali var mı diye sorup kan testi yaparlardı 🙊
neslii7 Devlet hastaneleri acili artık betaya direk bakmıyor maalesef başka bir şikayetle gittiğinizde betayı değerlendiriyorlar :( bende gidip geri dönmüştüm