Semanuur Kızlar 40. Haftaya girdik ama hala doğumum başlamadı. Çatı muayenem gayet güzel geçti müsait dedi normal doğum için doktorum ama hiç açılmam yokmuş ne yapabilirim?
Hanifegg Semanuur aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 39+5 deyim acilmam yokmuş nst de de sancım çıkıyor güzel gününü beklicez dedi