4 haftalık hamileyim ve bu gün belki 4 defa ama afedersiniz bildiğiniz su şeklinde sıvı ishal boşaltıp benden ilk defa bu kadar kötü ishal oldum ve baştan beri kabızdım bebeğe zarar veririm acaba hastaneye gitme imkanım yok şuan ama çok sıvı kaybı riskli mi ve ilaç kullanıyorum düşük önleyici etki etmiş olabilir mi ilaç ismi duphaston