Eda06 Kızlar 31 haftalık hamileyim dün geceden beri sağ kasığımda ve sağ böbreğime doğru ağrı var bi türlü geçmedi bıçak saplanıyo sanki. Üşüttüm mü acaba başına böyle bi şey gelen var mı ne yapmam gerek?
kubrablakx Sağ tarafının üstüne uyuma bi süre benimde o şekilde agriyordu geçen hafta bebiş büyüdükçe baskı yapıyor demişti doktorum üstüne uyuma bol su iç dedi şu an geçti umarım seninde geçer geçmezse doktoruna sor canım 🤷🏻♀️