Bilmiyorum belki saçma sorum ama aklımdan çıkmıyor,hareketleri iyi çok şükür deprem gününden beri var ama onun dışında nasıl kızım haberim yok…ne zman hastahaneye gidebilirim belli değil hastahane merkez de ama hastahane var mı haberim bile yok yani ki su an gitmeye de korkarım her sey yok olmuş sayılır tek tük yerler kalmış resmen…gidene kadar bir sey olsa Allah korusun belli olurdu değil mi? Yani hareketleri falan olmazdı,30+2 yiz