Misramisra Nurella50 12 haftalığım bende öyleyim. Panik atak oldum diye düşünüyodum. Doktor kan basıncı değiştiği için çarpıntı olur dedi.
Mucizebebekelif1 Bende de durum aynı ama ben kalp hastası olduğum içindir diye düşünüyorum bir rahatsızlığın var mı