8 haftalık hamileyim 2 haftadır midem bi garip bazen istifra ediyorum bazen bulantıdan bıkıp kendimi zorluyorum sadece yogun balgam cıkarıyorum bu balgam nasıl geçer,? Sanırım midemi bulandıran bu. Ayrıca son olaylardan sonra öyle keyifsizim ki hiçbir şey yapmak düşünmek istemiyorum, sanırım ruhsal bir çöküşe geçtim,kendimi tanıyamıyorum. Bunları hissetmem normal mi? Kendimi daha anneliğe hazır hissetmiyordum ama öğrendiğimden beri çabuk uyum sağlamıştım istiyorum bebeği , fakat ruhsal olarak bu durumla nasıl başa çıkacagımı bilmiyorum