Ranaaa1 Kızlaaar 37+1 sancı ağrı kontrol derken bugün sezeryanla minik kuzum geliyor çok şaşkınım idrak edemiyorum hala 🙈 Bizim için dua eder misiniz ? 🐣🥰
Annesininportakali53 Ranaaa1 ya annemle bende aynı ikimizde 14 ekimde doğmuşuz çok güzel birsey 💖 kızımla aynı olmasakta hep arka arkaya oldu benim hemen ardından kızımın ve eşimin 🥰 Sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻
Elifal Ranaaa1 Yaa ne kadar güzel bende çok istiyorum bizimde denk gelme ihtimali vaar 😍 sağlıkla afiyetle al kucağına inşallah 😊
Ranaaa1 Elifal songul223 Çok teşekkür ederiz gönlünüze göre olur inşallah 🥰 Ayy bir de iyi mi kötü mü ilerde rahatsız olur mu diye de korkmuyor değilim haha gerçi benim elimde olan bişi de değil şaşkınlıktan ne düşüneceğimi de sapıttım 🙈
benkendall Ranaaa1 Aynı anda kutlayıp tek hediye alıesanız ilerde üzülebilir ama ayrı ayrı pastalar ayrı ayrı hedileyerle hoşuna bile gider bence