anne_88 en iyisi bence bı kuafore gıdıp aldırmak. cunku tüy dokuculerın enfeksıyon rıskı var. jıletde sımdı alsan yarın yıne cıkıyor, e doguma hazırlıgınız oldugu ıcın bu sefer ona da yetısemezsınız. mecbr temız kalmak ıcın yapılması gerekıyor yuzeysel bır bolgenın erken dogum sebep olacagını sanmıyorum