tugba_kck_1987 SuAte Rabbim ebeden razı olsun. Rabbim kimseyi böyle annelikle sınamasın umudumun bittiği yerde Rabbim yettim dedi
Ferdag SuAte ben danıştım koku yoksa renk de yeşilimsi değilse sorun yok dedi bana. ama halen endişeliyim bu konuda bende 2-3 haftadır var.