Herkese merhaba ☺️
ben 26 haftalık hamileyim bir oğlum var . Bu gebeliğimde 16. haftada doktor önce erkek sonra 20.haftada erkeklik organı göremiyorum dedi dün tekrar kontrolüm vardı bu sefer de kız dedi . ( Organını göstererek)Hissiyat olarak kız hissetsem de karnımın şekline bakarak oğlun olacak diyen bir yengem var doktor kız deyince çok mutlu oldum ama doktor yanılmış mıdır diye de düşünmeden edemiyorum. Karnı sivri olupta ( ben karnımdan hiç anlamıyorum öyle deniliyor) kız bebek doğuran var mı aranızda ?