Bu benim 3. Hamileliğim sabah bi kalktım iki göğsüm de avuç içimin yarısı kadar ıslanmış. Süt akmış belli ki..
Öncekilerde sadece bir iki damla sarı su geliyordu.
Oğlumu kucağıma bile alamıyorum sadece ucu değil göğsümün tamamı çok ağrıyor.
Var mı bu durumu yaşayan ?