Adeneflin https://imgyukle.com/i/QVv08b alt tarafta çok ağrım var dünden beri 4 defa su geldi ama su testi negatif çıkıyor hiçbir şeyin yok diyorlar anlayan baksın lütfen
ecemozen Adeneflin büyük ihtimalle enfeksiyonunuz var çünkü doğum sancınız yok o su da enfeksiyondan geliyormuş aynısını yaşadım
Yenihesapp Kaç haftalıksin canım benimde sancım gelmeden iki gün önce suyum gelmeye başlamıştı ama inandiramamistim
Yenihesapp Adeneflin bencede büyük ihtimalle enfeksiyondur yine takip edin tabi suyunuz gelmeye devam ederse gidersiniz
bebekveannesiii irmgzr13 at canım bakarım birazcık anlıyorum gide gele öğrenmiştim ben 28.haftadan itibaren girmeye başlamıştım
irmgzr13 bebekveannesiii https://imgyukle.com/i/QQnIoA bi de altta 1 cm min yazıyor ya o ne demek acaba
bebekveannesiii irmgzr13 Alttan muayene etti mi acaba ettiyse açılman olabilir etmedi ise nst terimidir. Nst’n de güzel gözüküyor sancı yok