Yazmistim cevap gelmedi tekrar paylasiyorum
Kizlar nerdeyse 4 gundur acilma gibi bir his var degisik baski gibi persembe gunu kontrolum vardi hersey normal dedi belirtileri soyledim magnezyum kullanmiyosan yazalim dedi onu kullanmaya basladim farkli bi hastane onerisi yapti riskli gebeliklere bakan bir sıkıntı olsa gorur dedi ona gittik ayni gun iyice bakti hersey normal gorunuyor simdilik dedi neden olabilir acaba basina gelen varmi agrim vs yok arada sirada olsada sikayetim vajinada genisleme hissi doktoruma yazdim istirahat yazmis sadece korkuyorum daha cok küçükler