binnur64 Annebebek___ rabbime sığınarak, onun huzuruna çıkarak ve dua ederek. Rahmani duygular bizi iyileştiricek rabbimin izniyle 🤲🏻🤲🏻
Kelebekk-0307 Annebebek___ maalesef biz insanlar balık hafizaliyiz eminim ki yakın zamanda herkes unutup hayatına hiç olmamış gibi devam edecek bizde o sarsıntıyı yaşadık o günden beridir uyuyamıyorum ama geçecek bol bol dua edelim inşallah bu defa son olur ders çıkarılır
Havva_mulayim1 Bende sürekli korkuyorum çocuklarımı düşünüyorum 15-20 gün sonra doğum yapacağım sezeryan herşeyi düşünüyorum. Allah bizi korusun inşallah 🙏🏻😢