Merhabalar.. Belki saçma ve sırası değil ama tecrübelere ihtiyacım var. Bugün sezeryan sonrası 38. günüm ve 40.gün kontrolüm var. Ağdaya gitmeyi planlıyorum bugün ama ameliyat yerimden çok korkuyorum. Çok ağrır mı bir sıkıntı olur mu? Benim gibi kırkının içinde yaptıranlar yazabilir mi?