Seyma_58 ben nioliyi düzenli kullandığım ay hamile kaldım. Sık sık enfeksiyon problemi yaşıyordum o yüzden kullandım aynı zamanda da çocuk istemeye başlamıştık. Tek sebep nioli midir bilemem ama bence katkısı var. Gebelikte kullanmadım ama doktorum rahiöde etkisini bilemiyoruz diyince riske atamadım